
بررسی آپشن های جدید Ahrefs
Ahrefs.com یک مجموعه ابزار شناخته شده برای بک لینک و تجزیه و تحلیل SEO است. ابزار حسابرسی سایت ، وب سایت شما را برای مسائل رایج سئو تجزیه و تحلیل می کند و سلامت SEO شما را در طول زمان کنترل می کند. – هشدارها شما را از بک لینک های جدید و از دست رفته ، نام وب و رتبه بندی کلمات کلیدی مطلع می کند.
Ahref نیز مانند تمامی برنامه ها و نرم افزار های دیگر آپدیت دوره ای دارد و امروز به مواردی که بروزرسانی کرده میپردازیم.
از Page Explorer بهبود یافته در حسابرسی سایت و برخی ویژگی های کوچک اما تأثیرگذار در Site Explorer 2.0 لذت ببرید و از نوار کناری برای پرش مستقیم به روزرسانی های یک ابزار خاص استفاده کنید.
1) Site Explorer
در اینجا می توانید موارد اضافی جدید را در گزارشات Site Explorer 2.0 خود بیابید.
لینک های پشتیبان را بر اساس ترافیک دامنه فیلتر کنید
به دنبال ستون Domain Traffic باشید و فیلتر را روی بک لینک ها اعمال کنید. اینها به شما کمک می کنند که بک لینک های بالقوه هرزنامه و کم کیفیت را از گزارش ها فیلتر کنید.
به خاطر داشته باشید که این امر برخی از وب سایت های جدید و کاملاً خوب را نیز فیلتر می کند. پس سعی کنید با احتیاط این کار را انجام دهید.
داده های جهانی در صفحات برتر
قبلاً در صفحات برتر 2.0(Top Pages) – ، فقط می توانستید داده های یک کشور را مشاهده کنید. ما اکنون یک حالت همه کشورها را اضافه کرده ایم که برآورد جهانی ترافیک را به طور پیش فرض به هدف شما نشان می دهد.
در این حالت ، هر کلمه کلیدی برتر دارای یک پرچم در کنار خود است که کشوری را که در آن رتبه بندی شده است نشان می دهد.
همچنین اکنون تغییرات رتبه بندی ویژه کشورها را برای کلیدواژه های برتر مشاهده خواهید کرد.
به عبارت دیگر ، اگر عبارت جستجوی رتبه بندی یکسان باقی بماند ، اما کشور آن تغییر کند ، ما این را در گزارش منعکس می کنیم.
به عنوان مثال ، کلید واژه اصلی این صفحه ، “seo-audit” ، از ایالات متحده به بریتانیا تغییر کرد.
2) ممیزی سایت – Site Audit
ما بروزرسانی بسیار بزرگ Page explorer را انجام داده ایم تا بررسی مشکلات وب سایت شما و پیگیری پیشرفت شما در رفع آنها آسان تر شود.
فیلترهای از پیش تعیین شده
وارد صفحه Page Explorer شوید و یک نوار تنظیمات پیش فرض جدید درست در بالا پیدا خواهید کرد. اینها بهتر است برای بررسی سریع استفاده شوند.
به عنوان مثال ، روی Indexability> Non-indexable کلیک کنید تا همه صفحات خزنده شما که نمایه سازی نمی شوند را مشاهده کنید.
برای به دست آوردن داده های ریزتر ، هنوز می توانید فیلترهای خود را به صورت دستی ایجاد کنید. برای وارد کردن و اعمال قوانین اضافی در صورت تمایل ، بر روی فیلترهای پیشرفته کلیک کنید.
نمودار سابقه خزیدن و جزئیات URL بهبود یافته است
به طور پیش فرض ، نمودار تاریخچه خزیدن تعداد URL هایی را که با فیلترهای شما مطابقت دارند به شما نشان می دهد. اما اکنون ، می توانید در یک نگاه ببینید که چه چیزی در طول زمان تغییر کرده است.
روی Highlight new کلیک کنید و روی هر یک از میله ها نشانگر خرابی را مشاهده کنید.
New: تعداد URL های تازه کشف شده را که با فیلترهای شما مطابقت دارد به شما می گوید. در این مورد ، این به صفحات تازه خزیده شده غیر قابل فهرست بندی اشاره دارد.
New in Filter: آدرسهای هستند که قبلاً خزیده شده اند اما بتازگی تطبیق با فیلترهای شما را آغاز کرده اند. بنابراین ، اینها صفحاتی هستند که قبلاً نمایه سازی می شدند ، اما اکنون غیر نمایه سازی هستند.
No Change: آدرس هایی هستند که بین خزیدن قبلی و فعلی هیچ اتفاقی نیفتاده است. بنابراین صفحاتی که قبلاً در خزیدن غیر قابل فهرست بندی بودند ، و هنوز ایندکس نمی شوند.
به طور مشابه ، روی Show lost کلیک کنید تا ببینید کدام مشکل در طول زمان برطرف شده است.
Lost from filter results: نشانی های اینترنتی را به شما نشان می دهد که مطابقت آنها با فیلترها متوقف شده است. در اینجا ، این بدان معناست که صفحاتی که قبلاً غیر نمایه شدهاند و اکنون نمایه سازی شده اند.
Lost: نشانی های اینترنتی را به شما نشان می دهد که در خزیدن قبلی با فیلترهای شما مطابقت داشته اند ، اما به هر دلیلی در این خزیدن خاص خزیده نشده اند.
جزئیات URL
روی هر URL در نتایج کلیک کنید تا جزئیات URL باز شود.
گزینه های فیلترینگ جدید و کادر جستجوی سریع را مشاهده خواهید کرد. بسته به گزارش مورد بررسی شما ، فیلترهای مختلفی در دسترس است.
ما همچنین نشان های جدیدی را اضافه کرده ایم که مسائل احتمالی را برجسته می کند. در این مورد ، آدرس OG وجود ندارد.
توجه: همه این قابلیت ها در Link explorer نیز موجود است، بنابراین می توانید مسائل مشابه را در وب سایت های خود در سطح پیوند بررسی کنید.
همچنین ، با این به روز رسانی ، ما تغییراتی را ایجاد کرده ایم که به ما امکان می دهد هنگام ایجاد ویژگی های جدید برای حسابرسی سایت ، انعطاف پذیری بیشتری داشته باشیم.
ما قصد داریم داده های GA را به بررسی حسابرسی سایت اضافه کنیم و ردیابی و مدیریت مسائل را بهبود بخشیم. پس منتظر خبرهای خوب باشید.
3) عمومی
سرانجام ، در آخرین به روز رسانی پایگاه داده کلمات کلیدی ما:
- 5.1 میلیون کلمه کلیدی جدید در 227 کشور اضافه شد.
- 1 میلیون کلمه کلیدی جدید به پایگاه داده ایالات متحده ما اضافه شده است، که بزرگترین بروزرسانی در این صنعت بحساب میآید.
- روندهای حجم جستجو تا ژوئن 2021 در دسترس است.
ما همچنین قصد داریم هر ماه که حجم مدل سازی و بارگذاری خود را بهبود بخشیده ایم ، داده های حجم جستجو را نیز بروز کنیم.
برای امروز کافی است. لذت ببرید و داشبورد جدید را تماشا کنید!
No comments:
Post a Comment